Het product dat ik zoek staat niet op de website, kunnen jullie dit wel leveren?
Bent u op zoek naar een product dat niet standaard in ons assortiment zit? Neemt u dan contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen wij dit leveren. Denk bijvoorbeeld aan producten van onderstaande merken.
Blum, Ninka, Emuca, Hettich, Grass, GTV, Schachermayer, Hailo, Wesco, Servetto en Kessebohmer.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@klepscharnier.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg
Hoe kan ik aan mijn scharnier zien welk type het is?
Inzien u zeker wilt weten welk type scharnier u heeft dan kunt u een foto van het scharnier mailen naar info@klepscharnier.nl of naar ons Whatsapp nummer 06-39392808
Ik weet niet welk scharnier ik nodig heb, kan ik bij jullie terecht voor een technische vraag?
Wij kunnen u altijd adviseren over scharnieren. Stuur een foto van de situatie naar info@klepscharnier.nl of neem contact op met onze servicelijn op 020-4972609.
Mijn Blum AVENTOS klepscharnier sluit niet meer goed of blijft open staan, heb ik een nieuwe klepscharnier nodig?
In de meeste gevallen is de demper van uw klepscharnier aan vervanging toe. Deze zijn bij ons los te verkrijgen. Aan de kleur van de demper kunt u zien welke u nodig heeft. Bekijk alle Blum Aventos dempers onder de categorie: Blum AVENTOS renovatie.
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Voor levering in Nederland betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €6,95. Besteld u een product langer dan 170 cm, dan valt dit onder lengte transport hiervoor vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €39,50.
Voor levering in België betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €9,50. Besteld u een product langer dan 170 cm, dan valt dit onder lengte transport hiervoor vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €49,50.
Het afhalen van uw bestelling in onze showroom is altijd gratis.
Onze showroom is op ma-do tussen 8:00 - 17:00 uur geopend en op vrijdag tussen 8:00 - 16:00 uur.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@klepscharnier.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de meeste producten uit onze webshop die op voorraad zijn geldt een levertijd van 24 uur (op doordeweekse dagen). Mocht een artikel een langere levertijd hebben dan wordt dit tijdig aan u gemeld.
Maatwerk producten zoals bestekbakken op maat hebben een afwijkende levertijd. Voor meer informatie over de levertijd van deze producten kunt u bellen naar 020-4972609 of mailen naar info@klepscharnier.nl
Kan ik de bestelling ook afhalen?
U bent altijd welkom om uw bestelling af te halen in onze showroom in Zwanenburg. Kies bij het afrekenen van uw online bestelling voor “ophalen”.
U krijgt vervolgens bericht van ons zodra uw bestelling voor u klaar ligt om af te halen.
Onze showroom is op ma-do tussen 8:00-17:00 uur geopend en op vrijdag tussen 8:00-16:00 uur.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@klepscharnier.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen onze pakketten via DHL. Lengtevracht en palletvracht wordt ook met DHL verzonden.
Levert Klepscharnier.nl ook aan particulieren?
Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Klepscharnier.nl bestellen.
Hoe kan ik producten van meerdere van jullie webshops in één keer bestellen?
Het is helaas nog niet mogelijk om één winkelwagentje te vullen met producten van onze 6 websites. Bestel producten van de verschillende sites in één keer en bespaar verzendkosten. Doe dit door ons te mailen naar info@klepscharnier.nl met een overzicht van de producten. Of bel naar 020-4972609 en dan maken wij de order telefonisch voor u aan.
Met welke betalingsopties kan ik betalen?
U kunt bij Klepscharnier.nl betalen met:
- iDEAL
- Bancontact
- Mastercard en Visa (+2%)
- PayPal (+2%)
- Vooruitbetaling via uw eigen bank
- Op rekening (alleen vaste klanten)
- De producten ophalen en contant betalen (u kunt bij ons pinnen).
Kan ik mijn goederen retourneren?
U kunt de meeste producten binnen 14 dagen zonder schade in de originele verpakking retourneren. Bekijk voor de voorwaarden de retourprocedure onderaan onze website. Hier vindt u ook het retourformulier.
Neem contact met ons op voor het retourneren van lengtetransport om de mogelijkheden te bespreken.
Wanneer de retourzending in goede orde en volgens de retourprocedure ontvangen is storten wij de aankoopsom binnen 14 dagen terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. U kunt uw bestelling ook kosteloos retourneren in onze showroom.
Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen wij helaas niet terug nemen.
Kan de btw verlegd worden?
Wanneer u een zakelijke bestelling plaatst vanuit het buitenland en een geldig BTW nummer heeft, kunt u de btw van uw bestelling verleggen. Vul hiervoor uw adresgegevens en btw nummer in.
Kan ik zomaar langs komen in de showroom?
U bent altijd welkom in onze showroom in Zwanenburg. Onze showroom is op ma-do tussen 8:00-17:00 uur geopend en op vrijdag tussen 8:00-16:00 uur.
Wilt u een specifiek product komen bekijken? Neemt u van te voren even contact met ons op, zodat we zeker weten dat het product beschikbaar voor u is.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@klepscharnier.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg